Tuesday, May 24, 2011

motosikal unik

Assalamualaikum dan salam sejahtera...

kepada para blogger dan kawan-kawan pelawat sekalian. Kamenrider memang lumrahnye naik motor ye tak. Dengan itu, hari ini Kanenrider nak berkongsi gambar berkenaan dengan motosikal yang kreatif dan sesetengah daripadanya tak mungkin akan ada di jalanraya negara kita. Jom Tengok...

 Ni kalau bawak kat jalan yang tak ada lampu memang orang tak kata motosikal. Orang kata benda lain ni...

Tengok kat tayar depan tu, rim tayar motosikal ni diperbuat dari kaca. Tapi kalau bawak kat jalan tanah merah berbatu plak tu habis la. Pecah la jawapnye...
 
Motor ni plak disalut chrome. Kalau bawak malam2 mesti yang lain yang silau balik...

Motosikal ni diperbuat daripada kayu. Dan ia boleh digunakan seperti motosikal biasa. Tapi kalau berlanggar macam mane la...

BMW C1 ni adalah motosikal yang menggunakan kuasa elektrik dan berbumbung. Yang bestnya motosikal ni juga disedikan tali pinggang keledar. Tapi airbag taktau la plak ada ke tak...  
 
Motosikal ni berkonsepkan minuman tenaga Red Bull. Garang semacam je...
 
 Ni plak moto jaguar. Err..macam mane la gayenye...
 
  Hambik ni motosikal gergasi. Lesen B full bole ke bawak moto ni...

Dalam ni takde gambar pasal motor kamanrider ye. Mahal sangat nak letak. Hehe. Tapi nanti dalam entri lain kamenrider akan buat satu entri pasal koleksi motor2 kamenrider yang pernah wujud kat muka bumi ni.





2 comments:

Blueice Butterfly said...

~entry yang best..hehe
wat la banyak lagi camnie..suka baca okeh!! ^_^

kamenrider said...

ok insyallah..ikut ap yg trlintas utk menulis^^