Blogger news

Wednesday, May 4, 2011

Chop Shop Garage : Car designer


Mengisahkan pasal sorang rakrat Bangladesh bername Leepu Awlia yang kreatif dan telah men'custom'kan kereta lama yang tersadai dan di anggap besi buruk di tepi bangunan kepada sebuah kereta yang sebijik macam salah satu model kereta Ferrari. Bernie Fineman telah pergi ke Bangladesh untuk jumpe dan lihat sendri Leppu pnye hasil kerja.


Mulanya kereta buruk je...

Berubah jadi mcmni...

Bernie telah mengajak Leepu ke London untuk same2 buka bisnes design kereta dan terhasillah 'Chop Shop London Garage'. Banyak jugak la kereta yang dah dorang 'custom'kan. Sumenye dari kereta buruk bertukar jadi kereta yang superb. Dengan buat kerja memotong bahagian kereta buruk sampai la mengubahsuai enjin dan interior kereta sumenye dorng wat dengan tambahan berapa orang crew lagi.  

Dari Model SAAB 900 Turbo lame ni...

Dalam proses pembikinan...

Sampaila ke atas jalan...kereta yang dibagi name 'Gangster Car'...

Banyak lagi model kereta yang dorang dah 'custom'kan. Kalau nak tengok hasil kerje dengan proses yang dorang dah buat kat kereta lame tu untuk bertukar manjadi superb car boleh la pergi kt youtube atau discovery channel pasal 'Chop Shop'. Memang best la dorang punya hasil kerja.

Lagi...dari kereta model Porsche 994 yang lame ni...

Sampailah jadi kereta yang dibagi name 'Beauty and The Beast' ni...

Nak tengok lagi hasil kerja dorang?? Rajin2 la cari kat youtube.

Sekian......

0 comments: