Tuesday, June 14, 2011

hadoi! kedai 'facebook' pun ada


Banyak juga barang-barang macam kasut, bantal, selipar dan sebagainya yang berjenama laman sosial seperti 'myspace', 'facebook' dan lain-lain macam entri aku sebelum ni. Dalam pada tu juga banyak kedai yang terdapat kat dalam Malaysia dan banyak juga nama yang boleh diberikan untuk kedai-kedai yang wujud. Tapi dalam banyak-banyak perkataan atau name, kenapa 'Facebook' juga yang menjadi nama salah sebuah kedai alat tulis di Malaysia ni. Kalau pihak 'facebook' tau ada premis yang menggunakan nama 'facebook' habislah kedai tu kena saman tak pun pihak facebook tuntut royalti kat taun kedai ni. 


Taktau lah lokasi kedai ni kat mana. Kalau sesiapa tau kedai ni kat mana boleh bagitau tak? Tingin nak pergi tengok kalau dekat. Hehe

4 comments:

syarifahsidrus said...

obses dengan FB lah tuan kedai tuh..haha

kamenrider said...

hahaha..taksub men fb kot^^

ecadwinkyasha said...

terlebih suda owner kedai ne...hihihihi

kamenrider said...

tkde idea dh kot^^