Monday, June 6, 2011

Dr. Rozmey a.k.a DDR kena main



Mesti korang kenal dengan seorang doktor kaya yang pernah buat filem bertajuk 2 Alam yang di war-warkan pecah panggung tu kan?   Kali ini bukan aku nak bagi review atau komen pasal filem dia atau pun mana-mana produk dia seperti Jus Mate 5 atau sebagainya. Tapi kali ni aku nak kongsikan salah satu contoh pertanyaan yang pernah diajukan kepada DDR atau Dr. Rozmey ni.


Tak tahu la macam mana DDR rasa dengan pertanyaan sebegitu . Aku rasa DDR penyabar orangnya kalau tak mana mungkin dia boleh tahan kritikan para penilai dalam filem 2 Alam yang lepaskan. 

pssttt: Selamber badak je tanye kat DDR macam tu. Kalau aku pun tak sanggup nak tanye cuma sanggup nak gelak je. Hahaha  

8 comments:

Mohamadazhan hjDesa said...

hehe...kesian dia..haha

Elena Eqmar said...

hahaha....apekah punya soalan....berani je tnya cmtu....haha

Liyana Zahim said...

Muahahahahhahahahahahahahahahahahahaha..

kamenrider said...

hahahaha..soalan maut tu...

bopfive5 said...

kaciaan kaciaan ak uda h follow no berapa lu[a

dill said...

haha! gelak2

dill.

Q said...

kesian DDR. masalahnya dia tak nak ubah. haha

dhilla nazli said...

lol... den tataw ape2 niy ha.. ahahha