Sunday, June 19, 2011

Dr. Rozmey a.k.a DDR kena main part-2


Selepas entry pertama pasal Dr. Rozmey a.k.a DDR kena main dulu ingatkan itu je gurauan yang telah diterima oleh DDR. Rupanya, ada lagi peminat DDR yang telah 'bergurau' manja dengan beliau. Hehe. Kesian pula aku tengok DDR ni asyik kena kutuk aje. Takpe la DDR, nak buat macam mana kan. Kat dalam dunia ni banyak jenis orang, ada yang suka kita dan ada yang jenis tak suka kita. Ini adalah sebahagian dari golongan yang telah 'bergurau manja'(panggilan yang lebih mesra sikit, tapi paham2 lah korang yek)  dengan DDR di 'facebook'.


Haha. Korang tengok lah sendiri kat 'wall facebook' DDR kat atas, banyak orang juga provok dia ni. Takpe, apa kisah. Janji duit banyak ye tak. 

psstt: Haha. Tahap selamba gaban aku tkde la sampai mcm tu skali. Rileks je nulis kat wall fb org mcmtu. hehehe

1 comments:

waeda alias said...

hehe. ala kejap je tu. pasni bersih lah wall Dr tu. die mmg akn buang comnt or kritik die..