Blogger news

Wednesday, July 27, 2011

koleksi gambar yang berstatus 'fail'


Salam..
Sudah lama rasanya diri ini tidak menulis entri baru. Ehem..maklumlah aku sekarang semakin sibuk lagi2 dengan bermulanya kuliah macam sekarang ni. Tapi tidak mengapa, akan ku cuba juga memenuhi blog ini dengan entri2 yang aku rasakan sempat untuk aku sediakan.

Dah banyak entri gambar menarik dan kreatif yang telah aku 'post'kan tetapi kali ni aku rasakan ada satu lagi entri mengenai gambar yang agak menarik bagi aku untuk dikongsikan bersama. Gambar ni berkaitan dengan epik kehidupan seharian yang ada disekeliling kita yang aku rasa kita sendiri pun pernah perasan mahupun yang tidak pernah kita perasan. Betul lah ada sorang teman aku bagitau dia ni suka sangat memerhati gelagat dan perangai orang, rupanya disebalik itu akan ada adegan serta epik menarik yang dapat dilihat.   










Kalau kita sedar keunikan hidup ni mesti seronokkan memerhati kehidupan dan alam sekeliling ni...

0 comments: