Sunday, July 3, 2011

tekanan apabila hari isnin menjelma


Salam semua..
Aku rasa mesti majoriti antara kita tak suka benar hari isnin ye tak? Sebab hari isnin lah hari dimana kebanyakkan rakyat malaysia mula bekerja juga belajar serta menjalankan rutin harian selain dari rutin semasa cuti. Mesti tekanan kan? Meh sini ha aku nak berkongsi tekanan dengan korang semua. Orang lain pun sama je merasai tekanan macam yang korang rasa sehinggakan....


...kucing pun takda 'mood' nak halau tikus...

...cikgu menggunakan kerusi sebagai alat bantuan mengajar...

...lembu dah takda nafsu nak meragut rumput...

...pak guard tidur di kaki lima...

...sampaikan tidur tengah panas pun boleh lena...


...dan..kambing pun malas berjalan untuk pergi meragut rumput..jadi, si kambing tu tumpanglah tuannya...


Jadi, jaganlah 'tension' setiap hari isnin ni ye. Hari isnin lah sebenarnya bermula pintu rezki bagi kebanyakkan rakyat Malaysia. Betul tak? Renungkan...

4 comments:

nurul said...

lawak la lembu tesangkut kt pagar tu..mke pn cm mls nk lyn je..hehe

kamenrider said...

haha..kucin tu lg pmalas wak...

Artie said...

suka yg kambing tuuuu.. hahaha.. malas sgt smpai naik blakang tuann! haha :D macam2 lahhh :)
p/s: enjoy reading ur belog, dear! ;)
btw, tanx sbb amek cdangan atie! :P

kamenrider said...

artie : trime kasih ats cadangn awk yg mmbina^^