Saturday, July 2, 2011

Skill bowling terhebat


Salam hujung minggu semua...
Hari ahad ni korang takde rancang nak pergi keluar berjalan2 ke mana2 ke. Tak kiralah pergi keluar ke taman ke, lepak jumpa member2 ke atau kaluar bersiar2 di shopping kompleks. Kalau keluar jalan2 kat shopping kompleks tu takkan nak tawaf satu shopping kompleks tu je kan, mesti ada aktiviti lain punya macam tengok wayang atau karaoke atau bermain BOWLING. Kalau korang nak bermain bowling...ni aku sarankan korang 'try'lah sekali sekala buat balingan macam yang kat bawah ni....

ni main kat shopping kompleks mana pula ni...hahaha

Hebat kan ? Apa lagi cubalah kalau boleh. Hehehe 

shhtt: hujung minggu ni alangkah nikmatnye kalau dapat labuhkan selimut dan meletakkan kepala di atas bantal...hahaha

3 comments:

nurul said...

tdo aje kejenye yea...

aRiE niSS said...

hehehe..lucu lak..

kamenrider said...

nurul: tdo2..hehe
niss: lucu bowling tu ke^^